Öğrencilere Kolay Resim Nasıl Çizilir ÇOCUKLAR İÇİN EN KOLAY MANZARA ÇİZİMİ

ÇOCUKLAR İÇİN EN KOLAY MANZARA ÇİZİMİ

3904
deniz-kiyisi-ve-kolay-yelkenli-cizimi

Okul Öncesi ve İlköğretim Manzara Resmi Çizimi

Çocuklar için Manzara resmi en kolay nasıl çizilir resimli anlatımı.  Güzel bir Koy ,Sahil küçük bir Yelkenli ve harika bir Deniz ve Kuşları çizmek isterseniz ilk resmi çizebilirsiniz.

Eğer Yemyeşil ağaçlı bir Orman Resmi nasıl çizilir diyorsanız 2. resimdeki Orman, Yayla ve Kuş resmini çizebilirsiniz.  Eğer büyük dağlar,yollar çizmek isterseniz 3. resimi incelemenizi tavsiye ederim.

Resim çizimi hakkındaki sayfalarımıza Buradan bakabilirsiniz.

deniz-kiyisi-ve-kolay-yelkenli-cizimi
deniz-kiyisi-ve-kolay-yelkenli-cizimi
kolay-dag-ova-yesillik-resmi-cizme
kolay-dag-ova-yesillik-resmi-cizme
dag-manzara-resmi-nasil-kolay-cizilir
dag-manzara-resmi-nasil-kolay-cizilir
Daha Fazlasına Bakabilirsiniz..
NASIL ÇİZİLİR RESİMLERİ 24 ADET

Çocukların Resimlerini çizmekten çok hoşlandıkları güzel ve oldukça şirin Hayvan Devamına Bak

9 TANE NASIL RESİM ÇİZİLİR SAYFALARI

Evet Arkadaşlar kaldığımız yerden Kolay Resim Nasıl Çizilir? Derslerine devam Devamına Bak

15 TANE KOLAY HAYVAN KARİKATÜRÜ RESİM NASIL ÇİZİLİR

Çocukların ve Karikatür Resimleri Nasıl Çizilir? ilgilenen yetişkinlerin hoşuna gidecek Devamına Bak

21 TANE BÜYÜK MOTORLU ARAÇLAR NASIL ÇİZİLİR

Büyük Ağır Vasıta Motorlu Araçlar Nasıl Çizilir? Evet çocuklar sizlere Devamına Bak

8 TANE DEĞİŞİK FARE NASIL ÇİZİLİR RESİMLERİ

Merhaba Çocuklar Çizgi film karakterindeki gibi Şirin bir Fare çizmeyi Devamına Bak

6 TANE FARKLI VE KOLAY KARİKATÜR ŞEMPANZE VE MAYMUN ÇİZİMİ

Evde Şempanze ve Karikatür Maymun Çizilişi Evet Çocuklar aranızda Komik,Şirin Devamına Bak

KOMİK KARİKATÜR KÖPEK RESMİ NASIL ÇİZİLİR

Resim çizmeyi sevenlere hiç vakit harcamayın ve 100'lerce Nasıl Kolay Devamına Bak

3 DEĞİŞİK KAMYON RESMİ NASIL ÇİZİLİR ÇALIŞMALARI

Kamyon çizilişi ,Kamyon Resmi Nasıl Çizilir? Burada resimden görüp sizde Devamına Bak

TRAMVAY RESMİ NASIL ÇİZİLİR

Resim çizmeyi seven Çocuklar ve Yetişkinler için hazırladığımız Kolay Resim Devamına Bak

KOLAY PAPAĞAN RESMİ NASIL ÇİZİLİR

Uzun zamandır Kolay Resim Çizme çalışmalarımıza ara vermiştik. Bugün Kolay Devamına Bak

KUZU RESMİ NASIL YAPILIR 6 DEĞİŞİK KUZU ÇİZME YÖNTEMİ

Çocukların çok seveceğini düşündüğüm Kuzu,Koyun ve Koç Çizimi,Kuzu Nasıl Çizilir? Devamına Bak

88 YORUMLAR

  1. 7. sınıfa gidiyorum ve resim çizme yeteneğim pek fazla gelişmediği için bu resimleri çiziyorum ama resimler çok güzel beğendim.
    ve yaklaşık üç senedir deniz resmini ilk resmi çiziyorum ödev olarak.
    hakkınızı helal edin

  2. Bu sitedeki resimler her ne kadar çocukç olsada hoşuma gitti. Resimler ilkokul çocukları için çok uygun bence:)
    Bazı kişilerin yazdığı yorumlar hoşuma gitmedi.

    Bu site için teşekkürler :) :)

  3. Bu resimler benim için çok ama çok fazla kolay biraz zor yapsanız diyorum .Geliştirin biraz detaylar gorgelendirmeler kara kalem calismalari gibi şeyler hani .Böylece resim yetenekleri gelişmiş olur çocukların Yani bende çocuğum arasında.

    • Hayır Seda zaten bu çizimin başlığında Çocuklar için En Kolay Manzara Çizimi yazıyor yani çok çocukça diye hakaret edilmesi saçma yani

  4. Bu arada boşuna yorumlarıma cvp yazmayın bende sırf size laf sokmak için 2-3 gündür bu gereksiz siteye giriyorum hiç kimsenin işine yaramaz boş
    beleş bir sayfa … Daha yazardımda sizi rezil etmek istemem bu kadar gömdüğm yeter bence

    • Adi üzerinde z Aten cocuklar icin diyo sitede..sende cok cocukca diyorsun .. zaten aite cocuklar icin vede kolay manzara resmi..unutmaki zevkler ve renkler tartisilmaz..sen begenmemis olabilirsin ama bence güzel bir site…

    • Seda hanım basit dediğiniz resimler zaten çocuklar için yetişkinler için değil. Admin olabilirim ama yapılan hakaretleri hazmetmek zorunda da değilim

  5. boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook gıbı bebat vecok zooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      • Sevgili Seda ilk olarak Merve adı altında bana hakaret dolu bir yorum yazıyorsun, daha sonra Seda adıyla sözde Merveye hak veriyorsun. Senin dalgınlığına gelmiştir elbette, yorum yazanların ip numaraları bana görünüyor. Yani Burada hangi ismi kullanırsan kullan ben sen olduğunu biliyorum. Neyse biz tartışmayalım gerek yok. Sen eminim zeki bir bayansın olay daha münasebetsizleşmeden ben senden özür diliyeyim kapatalım bu tatsız tartışmayı. Sen haklısın ben Admin olarak nezaketimi bozmamalı daha anlayışlı olmalıydım. Fakat biz İnan oğluyuz bazen duygularımıza hakim olamıyoruz

          • bu arada artık yorumlarıma boşa cevap vermeyin sırf size laf sokmak 2-3 gündür bu gereksiz sayfaya giriyorum çok boş beleş bir site ne yapmışsamda oh iyi olmuş sizi buraya gömerdimde insanlık bana kalsın daha fazla rezil olmayın yazıkkk :)

          • Seda beni taciz ettiğin için seni şikayet etme ve yasal haklarıma arama imkanı yaratıyorsun. Bu hakaret ve aptal mesajlara devam ettiğin taktirde Savcılığa hakkında şikayette bulunup ip numaran ile en kısa sürede adres tespiti isteyecek ve seni bilişim suçları ayrıca Hakaret ve küçük düşürücü ithamlardan dolayı şikayet edeceğim bilgine. Bu son şansın git ve bir daha buraya mesaj yazma inan çok pişman olacaksın

  6. Bu site cocuklar icin cok uygun bence ewet cocukca ama gayet basarili ….eger siz daha profesyonel bir çizim ariyor iseniz daha baska sayfalara bakiniz we kucumsemeyiniz…

    • Eger akıllı bir cocuk olursan vede basariliysan cizebilir bnce gayet sadece egimler falan var cizgi cizeceksin onusa beceremiyorsa demekki okulda hiçbişey ogrenmemis olur..alt tarafi bi egim çizecek kucuk bir kiz 5 yaşında olan bile çöp aadam cizmeyi biliyor .o niye bilmesin.ÇÖp adamin kollarini mesela egik yapabiliyorsa onuda başarır. .

    • Çağla canım yazına bakınca senin de bir çocuk olduğun belli fakat niçin böyle bir şey yazdın anlamadım:)

        • Peri iyide ben sayfada bu resimler sadece yetişkinlerin çizeceği resimler demiyorumki. Çocukça diyor çağla evet zaten çocuklara yönelik bir sayfa. Sence de bu normal değilmi? muhallif olmuşsun ama durumu kavrayamamışsın kızım.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz