KARE KÜP NASIL YAPILIYOR


Performans  Ödevi Olarak Küp Yapılışını Ele Alacağız Bugün,En Kolay Küp Nasıl Yapılır Onu Öğreneceğiz.Resimli Ve Detaylı Anlatım

Küp Yapılışı Resimli Anlatım

Alt tarafta açık şekli verilen küpü, çizgileri etrafından kestikten sonra yüzeylerindeki yapıştırma için ayrılmış çıkıntı kısımlarını yüzeylerle aralarında 900 olacak şekilde ayarladıktan sonra en alttaki resimde göründüğü gibi bir hale getirip bu kısımlara yapıştırıcı sürerek yüzeyleri kapatınız

kup-seklinde-hediye-paketi-sablonlu-1

kup-seklinde-hediye-paketi-sablonlu-2

Küpün Açık Hali

İçine Küpü Tamamlaması İçin Aynı Ölçülerde Bir Kutu Koyabiliriz

42 thoughts on “KARE KÜP NASIL YAPILIYOR”

  1. dilek abla 1 cm olan yeri görmemişim o yüzden yanlış yaptım o yanlışı bu yaptığımı bozmadan nasıl yapa bilirim?

  2. Tam olarak nasıl yapılıyor çünkü hoca bize böyle göstermedi yandan ve üstten cm lerini gösterdi cm kaç olucak

  3. dilek teyze ben kenarlarını yapıstırıyorum ama son bi kenar kala elim girmiyor ve bozuluyor bugun 16 tane yapmam gerek pratik bir yolu yok mu lütfen bana yardımcı olun ayrıca yapıştırıcım ne tür olmalı sıvı yapıştırıcıda yapıştırdıgım kenarlar buruşuyor bana bi çözüm yolu soylermısın ?

    1. Eda canım son bölümü yapıştırmanın zor oluğunu tahmin ediyorum. Ancak şöyle bir şey yapabilirsin. Ya içini boşaltığın 3- veya 4 kibrit kutusunu birbirine yapıştır ve kare ele edince etrafını kağıt ile kapla ya da küplerin içine boş kibrit kutuları koy en son yapıştırması kolay olsun. Yapıştırıcı olarak Piritt kullanma onunla zor yapışır yine en iyisi ya para bantı ya uhu

      1. dilek teyze olcuyorum kestiğimde yanlış yani eksik çıkıyor bunun için bir çözüm yolu varmı?

          1. sen hayıryani ben yapamıyordum ama insan zamala alışıyor 16 tanesini basarıyla yapabildim :)

  4. Şimdi 5 cm kenarları hepsi aynı ölcüde 5 cm olcak benimki ama 5 cm 0 dan mı başlıyarakmı cizcez yoksa 1 denmi 5 cm ye kadarmı cizcez lütfen cevap lütfen

    1. 0 dan başlar ölçümler ama 0 dan 5 e kadar hepsini eşit yaparsan olur ya da 1 den 5 e kadar da hepsini yapsan olur. Önemli olan tüm kenarların aynı ölçülerde olması. Sen 0 dan başla 5 e kadar ölç

  5. arkadaslar lutfen kuursuz konusalım.dilek hanıma ayıp ediyorsunuz bence yararlı bir site tesekkurler.

  6. siktir lan kaç cm olduğunu yazmamışsınız bişey yok ya boşboşuna bu siteyi açmışsınız

    1. Sevgili Berfin öncelik ile bu yorumundan dolayı seni kınıyorum çok ayıp ediyorsun. Ben 41 yaşında muhtemelen senin Annen yaşında bir bayanım. Sen keşki buraya böyle küfür yazacağına İnsan gibi bunun ölçüleri olan yok mu? diye yazsaydın bende sana yardımcı olsaydım. Ama ben sana yine yardımcı olayım altaki linkte kaç santim olduğu detaylı gösterilen Ölçüleri ile Kare Küp Yapılışı var buyur kolay gelsin.
      http://nazarca.com/kup-acilimli-sablonlu-kup-armagan-paketi-yapimi

      1. Hatta senin için bu sayfaya da ekledim ben ölçüleri olması gerektiğini bilmiyordum çünkü.

    2. Fakat burada verdiğim ölçüleri olan sanırım tam kare değil ama sen ölçüleri ya tam 10 ya da 8 cm olarak ayarlayabilirsin.

    1. Emre ne kadar ayıp senin yaptığın.Herkes yapabiliyor da bir sen yapamıyorsan demek ki sorun sende. Yani burada yazdığın hakaretleri sana iade edeceğim fakat çocuk olduğunu düşündüğüm için Hoşgörü göstermeye çalışıyorum.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir